>.

pirmdiena, 2011. gada 23. maijs

Atrod 45 000 dolāru un atdod


foto: telegraph.co.uk

Kāda ģimene Jūtas štatā iegādājusies jaunu mājokli un reizē ar to atradusi arī kādu negaidītu paciņu – 45 000 dolāru. Viņi, kā apzinīgi cilvēki, šo naudas summu atdevuši iepriekšējā mājas saimnieka sešiem bērniem.

Džošs Ferins (Josh Ferrin) apstaigāja savu jauno māju, lai aplūkotu, kas tad iegādāts, kas kā izskatās. Tieši tad arī viņš atklāja naudas summu, kas bija ielikta kastēs.

„Es pārbijos. Aiznesu naudu uz mašīnu, ieslēdzu to un pasaucu sievu, lai pateiktu viņai, ko esmu atradis,” teica Ferins, kurš pats strādā Saltleiksitijas ziņu dienestā (Deseret News)

Kopā ar sievu un bērniem viņi pārskaitīja naudu, ko atraduši. Beigu beigās tika saskaitīti 45 000 dolāru.

Kārdinājums paturēt naudu, protams, bija liels. Rēķini, izdevumi, tas viss varētu kļūt vieglāks, tos apmaksājot, tomēr Ferins ieraudzīja iepriekšējā īpašnieka bērnus, un izjuta vēlmi tiem palīdzēt, jo viņu tēvs bija nesen kā nomiris.

„Es neesmu ideāls. Mēs zinājām, ka nauda ir jāatdod atpakaļ, tomēr, tas nenozīmē, ka es neaizdomājos, kā to izmantot saviem mērķiem – mašīnas remontam un tamlīdzīgi. Mēs vēlamies adoptēt bērnu, bet pašlaik to nevaram atļauties. Tāpat, naudu varētu izmantot arī mājas remontam, tomēr, uzskatu, ka izdarīt ko radikāli pareizu dzīvē negadās bieži, tāpat kā izdarīt ko ļoti muļķīgu kādam citam, izpalīdzot tam. Es ceru, ka no šī piemēra pieredzi un apziņu palīdzēt citiem gūs arī mani bērni.”

Nav komentāru: