foto: kingsgalleries.com
Daudzi ir dzirdējuši par
mirušo dvēseļu pārvietošanos. Reģistrēts desmitiem fenomenu – pārvēršanās, kad
savā biogrāfijā cilvēki atklāj kādas konkrētas personības iezīmes, par ko agrāk
nekad nav dzirdējuši. Reizēm cilvēks pēkšņi sāk runāt svešvalodā, lai gan savā
tagadējā dzīvē to nekad nav mācījies. Gadās arī kuriozi. Piemēram, Īrijas
iedzīvotājs Sonni Satonoms mājās lasīja avīzi, kad pie durvīm kāds piezvanīja.
Uz sliekšņa stāvēja sveša sieviete. „Mans dārgais Sonni! Esmu tava māte!” viņa
sacīja. 73 gadus vecajam Sonni Satonomam viņa gan varētu būt vienīgi meita.
Vēlāk pārliecinājās, ka viņa patiesi esot māte. „Dženija Kokele,” kā sieviete
sevi nosauca, patiesi visu zina par viņa ģimeni, pat sīkumus, ko vienīgi viņu
māte varēja zināt. Piemēram, ka bērnībā viņam bija iemīļotais sunītis Smouks, bet brālim ļoti
vēlu attīstījās zobi. Viņa pat raksturoja divus portretus – savu un mammas
brāļa, kas pirms kara atradās ēdamistabā pie sienas.
Pati Dženija Kokele
nešaubījās, ka iepriekšējā dzīvē bijusi Meri Satonoma, septiņu bērnu māte,
mirusi 1932.gadā. bērnībā bieži sapņojusi par iepriekšējo dzīvi, kur viss
notika kā īstenībā. Labi atceras savus bērnus, mājas vietu, istabu izvietojumu,
nerunājot par personiskās dzīves sīkumiem.
Dženija Kokele pašreizējā
dzīvē bija precējusies, ir vīrs un divi bērni. Dzimusi un augusi angļu
pilsētiņā Northemptonširā, nekad agrāk nav bijusi Īrijā. Taču mieru nedeva
sapņi, un viņa nolēma sameklēt savus septiņus bērnus no iepriekšējās dzīves.
Pirmais no viņiem izrādījās Sonni Satonoms. Lai gan ar saviem brāļiem un māsām
viņam nebija nekādu sakaru, „īstā māte” atrada visus.
Vēl pārsteidzošāks
notikums reģistrēts Anglijas pilsētā Blakpulē. Kāda Rozmarija, Frederika Vuda
paciente pēkšņi sāka runāt... senēģiptiešu valodā. Turklāt apgalvoja, ka uztur
sakarus ar faraona Amenhotepa III sievu, kas dzīvojis aptuveni 14.gadu simtus
pirms mūsu ēras. Pēc Rozmarijas vārdiem, viņa tolaik bijusi sīriešu verdzene,
dejotāja, bet faraona sieva pieņēmusi viņu par mājkalpotāju. Abas esot
noslīkušas, kad bēgdamas glābās no priesteru dusmām.
Zinātnieki ilgu laiku pat
atteicās apspriest jautājumu par dvēseles pārvērtībām, uzskatot to par
abstraktu filozofisku prātošanu. Taču daudzu mediķu apliecināti fakti lika
mainīt savu viedokli. Zinātniskajos darbos dvēseli pēc tam sāka piesardzīgi
dēvēt par „cilvēka enerģētisko būtību.”
Cilvēku vairākums neizjūt
reinkarnāciju un par savām iepriekšējām dzīvēm nekā nezina. Taču gadās, ka
cilvēkā it kā pamostas otrais es – liek par sevi just cita dvēselei, kas cenās
izspiest patieso. Rezultātā notiek tas, ko psihiatrijā sauc par personības
sašķelšanos, no kā cilvēks jūtas neērti, nereti pat cieš.
Personības sašķelšanās
fenomena pētīšana rada interesantu slēdzienu. Ja viena vai vairākas dvēseles
spēj izpausties vienā miesā, neietekmējot viena otru, tātad tās eksistē blakus,
katra savā teritorijā, tā sakot. Tādā gadījumā var veidot hipotēzes aŗi par
cilvēka dvēseles fizisko dabu. Tehnisko zinātņu doktors Igors Blatovs uzskata,k
a līdzās smadzenēm un ar to saistītu apziņu cilvēkam ir vēl arī „dvēsele” –
sava veida programmu glabātuve, kas nodrošina organisma funkcionēšanu visos
līmeņos – sākot no nervu darbības līdz dažādiem procesiem šūnās. Pati apziņa ir
dvēseles darbības rezultāts.
Visas cilvēces vēstures
laikā dzīvojuši un dzīvo tā sauktie „cilvēki no nākotnes.” Fiziski viņi ir sava
laika bērni, jo viņiem ir mātes un bērni. Taču viņi ir uzkrītoši atšķirīgi no
citiem cilvēkiem ar saprātu, bet galvenokārt – garīgi. Par tādiem mēdz runāt –
tie nav no šīs pasaules. No kā tas tad? Intuitīvi jūtam – varētu būt
citplanētieši. Tomēr vairāk tos mūsdienās uzskata par ģēnijiem, nevis citu
planētu būtnēm. Raksturīgs piemērs – izcilais itāļu gleznotājs, tēlnieks un
arhitekts Leonard oda Vinči. Viņa gleznas pazīst visā pasaulē, toties nedaudzi
speciālisti pazīst viņa atklājumus matemātikā, mehānikā un dabas zinātnēs. Vēl
15.gadsimtā viņš projektējis tankus un zemūdeni, lidojošos aparātus un
izpletni, metalurģijas krāsnis, drukāšanas, kokapstrādes un zemes rakšanas
mašīnas, aušanas darbgaldus. Pirmais aprakstījis skeleta un nervu uzbūvi un
svarīgāko sastāvdaļu funkcijas, atklāja sakņu spiedienu un sulu kustību augiem,
lika pamatus kosmoloģijai, paziņodams, ka Zeme esot tikai smilšu graudiņš
Visumā. Leonardo da Vinči darbi tik ļoti apsteidz tā laika zinātnes, ka tos
spēja attiecīgi novērtēt tikai pēc gadsimta, atklājot šī cilvēka ģeniālos
skatījumus tālajā nākotnē, kurai viņš īstenībā, arī piederēja.
Ar viņu salīdzināms cits
cilvēks no nākotnes – rakstnieks Žils Verns... Piemēram, viņa romānā „No Zemes
un Mēnesi” stāstīts par triju cilvēku lidojumu alumīnija kapsulā uz mūsu
planētas pavadoni, atgriežoties uz Zemes, tā nolaidās okeānā. Amerikāņi to
atrada. žilsVerns savu kapsulu – lādiņu noveitoja Floridā, netālu no vietas,
kur no kosmodroma „Apollons-9” palaists uz Mēnesi. Viņa lādiņa lidojuma
trajektorijas parametri gandrīz pilnībā sakrita ar amerikāņu Mēness kuģu
lidojumu parametriem. Laika ziņā viņš kļūdījās tikai par pāris sekundēm. Tāpat
romānā aprakstītais lādiņš ļoti maz atšķīrās no „Apollon” piezemēšanās moduļa.
Tamlīdzīgu saskarsmju ar
nākotni Žila Verna romānos nav mazums. Šķiet, nav nejaušība, ka Žila Verna
apjūsmotāji bija tādi izcili cilvēki kā Cialkovski, akadēmiķis Obručevs,
aviokonstruktors Tupoļevs un akadēmiķis Koroļovs. Iespējams, ka viņi rakstniekā
izjuta savu līdzcilvēku, jo arī paši bija cilvēki no nākotnes. Skeptiķi varētu
iebilst, ka tas neesot iespējams. Bet kāpēc gan ne? Runa taču ir nevis par viņa
fiziskās miesas pārvietošanos laikā, bet dvēseles pārceļošanu no nākotnes
tagadnē.
Pēc vienas no hipotēzēm,
dvēsele ir programmu kopums, kas nodrošina ne vien smadzeņu darbību, bet arī
nosaka cilvēka garīgo pasauli. Tāpēc, kad tās diktē viņam nākotnes – ne no šīs
pasaules – uzvedības normu, bet apkārtējā īstenība – pašreizējās sabiedrības
morāles normas – gluži citādas, cilvēkā rodas iekšējais konflikts, kas viņam
sagādā ciešanas. Lai samazinātu šo konfliktu, viņš cenšas sevi izolēt no
apkārtējās īstenības, pēc iespējas mazāk ar to saskarties. Dažām personībām pat
rodas īpaša psihiskā situācija, kad cilvēks ieslēdzās savā iekšējā dzīvē,
novēršoties no ārpasaules. Sevišķi spilgti tas izpaužas bērniem, kuru vēl
nespēcīgā psihe nespēj cīnīties ar tai nevēlamajām ārējām ietekmēm. Bērns ap
sevi it kā uzceļ neredzamu sienu, neuzņemot un neapstrādājot no ārpuses nākošo
informāciju.
Pieaugušajiem cilvēkiem
ir vieglāk rast izeju no konfliktsituācijas, kas radusies viņos, iemiesojoties
dvēselēm no nākotnes. Viņš sāk enerģiski cīnīties par to, lai mūsdienu
sabiedrībā ieviestu viņos iemiesotas programmas, kas tuvas dvēselei, un tad
viņi kļūst par aktīviem cilvēka tikumības pilnveidotājiem.
Gluži citādi tas ir ar
pasīvām personībām. Kad viņu miesās pārceļo nesavlaicīgas programmas, tie
nespēj samierināties ar sava laika morāles normām, atstāj šo sabiedrību un
kļūst mūki vai vientuļnieki.
Rodas arī jautājums: ja
visos laikmetos parasto cilvēku vidū ir ieceļotājs no nākotnes, tad kāpēc cilvēces
vēsturē ir tik maz Leonardo da Vinči, bet tieši otrādi – ļoti daudz tādu, kas
cīnās par cilvēku un visas sabiedrības garīgo pilnveidi? Tā nav nejaušība.
Cēloņus atklāja Žils Verns. Savu romāna varoņu vārdiem viņš izsaka noteikumus,
kas cilvēcei jāievēro, ja tā patiesi vēlas iet progresa ceļu: „Zinātnes
sasniegumi nedrīkst apsteigt tikumisko pilnveidi!” Iespējams, tieši tādēļ
cilvēki no nākotnes tik reti un skopi ziņo svarīgu zinātniski tehnisku
informāciju, jo mūsdienu sabiedrība tam vēl nav nobriedusi un nav gatava uzņemt
to, ko tai pavēstīs.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru