>.

piektdiena, 2012. gada 14. decembris

Resnā (līkā) pirksta efekts


Google. Kompānija atkal radījusi ko jaunu un patīkamu, kas ne tikai aiztaupa laiku, bet arī nervus. Šoreiz priekš mobilajām ierīcēm. Daudziem būs pazīstama situācija, kad pārlūkojot kādu web lapu caur mobilo telefonu nākas saskarties ar reklāmām, un nejaušu uzklikšķināšanu uz kāda no reklāmas banneriem.

Skārienjūtīgajos telefonos tas notiek jo īpaši bieži. Tagad zem satura, kurš tiek pārlūkots, apakšā būs īpašs banneris, kuram pieskatoties parādīsies uzraksts „apmeklēt vietni”. Iepriekš reklāma uzreiz aizveda uz paredzēto vietu, taču tagad, lai tur nokļūtu, vajadzēs vēlreiz uzspiest.

Jāsaka, ka teksta reklāmās jau ir analoģiska aizsardzība, bet banneru sakarā gan vēl nebija. Google saka, ka šie jaunie banneri būs tikai ieguvums. Ieguvums gan reklāmas devējiem, gan arī lietotājiem, jo nejauša reklāmas apskate ir saistīta ar to, ka par to kāds maksā, bet nevēloties to apskatīt tiek velti tērēta reklāmas devēju nauda.

Pēc Pontiflex un Harris Interactive pētījuma datiem sanāk, ka mobilajās ierīcēs „resnā pirksta efekts” sastopams jo īpaši bieži – vismaz puse no reklāmu apmeklējumiem ir nejauša (jeb precīzāk jāsaka, nevēlama). Neinteresanta reklāma nu kļūs interesanta tikai tiem, kas to vēlēsies. Divreiz!

Nav komentāru: