Google. Kompānija atkal radījusi ko jaunu un patīkamu, kas
ne tikai aiztaupa laiku, bet arī nervus. Šoreiz priekš mobilajām ierīcēm.
Daudziem būs pazīstama situācija, kad pārlūkojot kādu web lapu caur mobilo
telefonu nākas saskarties ar reklāmām, un nejaušu uzklikšķināšanu uz kāda no
reklāmas banneriem.
Skārienjūtīgajos telefonos tas notiek jo īpaši bieži. Tagad
zem satura, kurš tiek pārlūkots, apakšā būs īpašs banneris, kuram pieskatoties
parādīsies uzraksts „apmeklēt vietni”. Iepriekš reklāma uzreiz aizveda uz
paredzēto vietu, taču tagad, lai tur nokļūtu, vajadzēs vēlreiz uzspiest.
Jāsaka, ka teksta reklāmās jau ir analoģiska aizsardzība,
bet banneru sakarā gan vēl nebija. Google saka, ka šie jaunie banneri būs tikai
ieguvums. Ieguvums gan reklāmas devējiem, gan arī lietotājiem, jo nejauša
reklāmas apskate ir saistīta ar to, ka par to kāds maksā, bet nevēloties to
apskatīt tiek velti tērēta reklāmas devēju nauda.
Pēc Pontiflex un Harris Interactive pētījuma datiem sanāk,
ka mobilajās ierīcēs „resnā pirksta efekts” sastopams jo īpaši bieži – vismaz
puse no reklāmu apmeklējumiem ir nejauša (jeb precīzāk jāsaka, nevēlama).
Neinteresanta reklāma nu kļūs interesanta tikai tiem, kas to vēlēsies. Divreiz!
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru